ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Μέσα στις λέξεις της καθημερινότητάς μας βρείτε το νόημα της ύπαρξής μας... Κάποιες στιγμές αυτό που φαίνεται, δεν είναι όπως φαίνεται και αυτό που είναι, δεν είναι αληθινό.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2007

Καλό μήνα!

Μπήκε και ο Οκτώβρης και όχι Οκτώμβρης που κατ΄επανάληψη υποπίπτουν τα μπομπιράκια μου στο σχολείο.
Ένας μήνας, προετοιμασίας για πιο χειμωνιάτικα πρωινά ελπίζω.


Όμορφα δειλινά αναζητώ.
Καλοκαιρινές διακοπές αναπολώ.
Τροχοπέδη η ανάμνηση μπροστά σε τόση δουλειά.
Ωράρια, πρόγραμμα και προγραμματισμός.
Βρέχει έξω, δε βρέχει, ανώφελο να κοιτάξεις αν δεν κάθεσαι πίσω από το παράθυρο να κοιτάς.
Ρυάκια, σταγόνες, σκέψεις, νοσταλγίες.
Ήταν πριν 10 χρόνια ακριβώς που ξεκινούσα να έρθω να σπουδάσω σε αυτή την πόλη, την "όμορφη πόλη" του τραγουδιού.
Σωτηρία; Προσανατολισμός; Πορεία για ευτυχία!

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα!

10:54 μ.μ.  
Blogger aellabow said...

Καλό μήνα έστω και λίγο αργοπορημένα.
Καλή σου συνέχεια σ' αυτή την πόλη, ή όπου)))
σημασία έχει ο προορισμός εξ' άλλου.
Να προσέχεις την όμορφη πόλη σου.
Πρώτη μου επίσκεψη εδώ... απο την mist μπήκα.

καλό βράδυ.

9:01 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

@άελλα
Καλό μήνα και σε σένα. Η mist είναι μάθημα γραφής και γνώσης.

Η πόλη μου είναι όμορφη όταν μόνο όμορφα πράγματα συμβαίνουν εκεί.

Να είσαι πάντα καλά.
Καλό βράδυ και σε σένα.

9:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

!!!!!! δεν έχω τι άλλο!!!
μεγάλο ευχαριστώ!!!

7:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home