ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Μέσα στις λέξεις της καθημερινότητάς μας βρείτε το νόημα της ύπαρξής μας... Κάποιες στιγμές αυτό που φαίνεται, δεν είναι όπως φαίνεται και αυτό που είναι, δεν είναι αληθινό.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Πέμπτη, Αυγούστου 16, 2007

Γεύση από Κέρκυρα


Μια πρώτη ματιά από το πλοίο, ήδη σε προδιαθέτει για αξέχαστους περιπάτους.




Το σίγουρο είναι ότι όποιος και για οποιονδήποτε λόγο επισκεφτεί την Κέρκυρα εντυπωσιάζεται και ξαναεπισκέπτεται το νησί με την πρώτη ευκαιρία. Η Κέρκυρα συνδυάζει τα πάντα. Από ένα καφεδάκι στο κέντρο της πόλης, μέχρι θαλάσσια σπορ, βουτιές και γενικά στιγμές χαλάρωσης.


Την πρώτη φορά που την επισκέφτηκα όλοι συνήθιζαν να λένε θυμίζει Ιταλία, Γαλλία... Εγώ που ήμουν τότε μόλις 17 αναρωτιόμουν γιατί να "θυμίζει" και να μην έχει τη δική της ταυτότητα. Σε αυτές τις μέρες που επισκέφτηκα το νησί θέλησα να γευτώ την ονομαστή παστιτσάδα, το μπουρδέτο, το σοφρίτο, το κουμ κουάτ. Όλα ήταν πραγματικά ιδιαίτερες γεύσεις.


Το νησί συνδυάζει κτίσματα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής, μουσεία, εικόνες φυσικού πλούτου και όμορφιάς που γεμίζουν τη σκέψη, το νου, την ανάμνηση.

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πέρασε όμορφα ανατολή μου, ξέπλυνε οτι σε πονά σε τούτα τα νερά που τα μάτια μου θωρρούν, κι άπλωσε τις ελπίδες σου στον ήλιο, να φωτιστούν ακόμη πιότερο.
φιλί.

9:16 μ.μ.  
Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Ζηλευω!!! ...με την ακλη την εννοια!!!

8:32 μ.μ.  
Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

καλη!!!

8:33 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

@mist
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Η Κέρκυρα ήταν ό,τι καλύτερο. Ξεκούραση στο μάτι, στο νου, την καρδιά. Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές της ομορφιάς που είδα. Οι δε 18 βαθμοί τα βράδια στην τοποθεσία που μέναμε ήταν κάτι το ιδανικό:)
Φιλιά

@πυγμαλίωνα
Να μη ζηλεύεις καθόλου! Η Καλαμάτα έχει επίσης πανέμορφες παραλίες και στιγμές για να χαλαρώσει κανείς.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να θέλεις κάτι και να το πραγματοποιείς!
Φιλιά

1:22 μ.μ.  
Blogger elenitheof said...

Ανατολή, στην Κέρκυρα δεν έχω πάει αλλά καταλαβαίνω ότι είναι πολύ όμορφο νησί!
Στις 4-8 Σεπτεμβρίου θα πάω Μυτιλήνη και στις 22 Σεπτεμβρίου Θεσσαλονίκη.
Τέλος Σεπτεμβρίου θα αρχίσουμε μαθήματα στις σπουδές μου.
Εσύ θα αρχίσεις νωρίτερα.
Γράψε μου πού θα είσαι διορισμένη φέτος. Φιλιά.

1:44 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

Ελένη
Καλά να περάσεις στη Μυτιλήνη και στη Θεσσαλονίκη.
Σήμερα ήρθα στο Αίγιο, στην Άκολη. Η θάλασσα ήταν φανταστική.
Το πού θα είμαι διορισμένη θα το μάθω 3-6 Σεπτεμβρίου. Εσύ τι μαθήματα θα έχεις; μεταπτυχιακό;
Φιλιά

10:51 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home