ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Μέσα στις λέξεις της καθημερινότητάς μας βρείτε το νόημα της ύπαρξής μας... Κάποιες στιγμές αυτό που φαίνεται, δεν είναι όπως φαίνεται και αυτό που είναι, δεν είναι αληθινό.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

Επιστροφή

Επιστρέφω, μα η επιστροφή αναγκαία.
Πιστεύω στην ανανέωση ακόμα και μέσα από στιγμές.
Ίσως ανήκω σε αυτούς που θεωρούν το ποτήρι μισογεμάτο.
Σίγουρα ζητώ πολλά αλλά δεν είναι τα πάντα.
Τί να κάνεις όταν όλα περιστρέφονται γύρω από αυτή την πόλη.
Ρωτώ για το παρελθόν της, γιατί το παρόν της το ζω.
Εύστοχα βρίσκω μόνο ορισμένες ξεχασμένες γωνιές.
Φωτίζω έτσι τις νύχτες και ξεφεύγω από τα καθημερινά.
Ωραματίζομαι κάτι διαφορετικό ή να βελτιώσω το υπάρχον.

Θα δείξει....

6 Comments:

Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Περυσι περασα για πρωτη φορα το καλοκαιρι μου στην Πατρα και δε θα το ξανακανω ποτε και για καμια! Ουτε για τη Γαλατεια!

Αυτη η πολη μου εχει εμφυσυσει σχεση λατρειας και μισους, εξαρτησης κι ανεξαρτησιας, παρουσιας κι απουσιας!

Κι ομως ακομη γραφω γι' αυτην....

Την Πατρα και την..................

12:02 π.μ.  
Blogger anatolh said...

Τα καλοκαίρια στην Πάτρα είναι λίγο μονότονα.

Το σίγουρο είναι ότι έχεις εύκολο παρκάρισμα:)

Έχει σίγουρα όμορφα ηλιοβασιλέματακαι αν έχεις παρέα είναι ονειρεμένα. Ωστόσο, οι διακοπές αργούν...

Συνέχισε να γράφεις και να βάζεις τάξη μέσα σου. Και εγώ έτσι κάνω.

Καλά να περνάς.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

2:28 μ.μ.  
Blogger elenitheof said...

Ανατολή, αν μένεις Πάτρα μπορείς να πηγαίνεις για μπάνιο και στις όμορφες παραλίες που υπάρχουν κοντά. Εγώ μένω Αίγιο και με τη φίλη μου πηγαίνουμε Διγελιώτικα, Λόγγο, Τρυπιά και στην Πούντα.
Μια μέρα στο Λόγγο γνωρίσαμε δύο Πατρινές.

11:13 π.μ.  
Blogger anatolh said...

Ελένη
Θεωρώ ότι η καλύτερη παραλία κοντινή είναι της Καλαμάτας:))
Αμέσως μετά κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η Άκολη ειδικά άν πας σχετικά πρωινή ώρα. (10:00 - 11:00).

6:39 μ.μ.  
Blogger elenitheof said...

Ανατολή, στην Άκολη έκανα μπάνιο σήμερα. Έχω κάνει μπάνιο και στην παραλία του Διακοφτού. Γενικά πηγαίνω για μπάνιο σε όλες σχεδόν τις παραλίες που βρίσκονται κοντά στο Αίγιο και μ' αρέσουν όλες.
Στην παραλία της Καλαμάτας δεν έχω πάει.

11:53 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

@elenitheof
Είναι επιτακτική ανάγκη να πας ένα τόσο όμορφο μέρος.

1:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home