ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Μέσα στις λέξεις της καθημερινότητάς μας βρείτε το νόημα της ύπαρξής μας... Κάποιες στιγμές αυτό που φαίνεται, δεν είναι όπως φαίνεται και αυτό που είναι, δεν είναι αληθινό.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007

Τα χρώματα του ουρανού

Τα χρώματα έχουν την ιδιότητα αλλά και την ανάγκη να μας ταξιδεύουν, να μας κάνουν να ονειρευόμαστε.
Η παράθεσή τους δημιουργεί το ουράνιο τόξο, το εξαιρετικό αποτέλεσμα μετά τη βροχή.
Ξεφεύγουν, μπερδεύονται μεταξύ τους και συνδυάζονται δημιουργώντας έργα τέχνης.
Όλα μαζί μας φωτίζουν, μας ανανεώνουν.


Κάποια από αυτά τα έχουμε συνδυάσει με ευχάριστα (λευκό).
Κάποια με τα βρέφη (ροζ, γαλάζιο).
Άλλα με δυσάρεστα (μαύρο).
Περίεργη αυτή η αναγωγή στα χρώματα, τα οποία απλόχερα μας προσφέρουν τόσα όμορφα συναισθήματα.

Από όλα αυτά επιτρέψτε μου να επιλέξω κυρίως το γαλανό. Θάλασσα, ουρανός, ομορφιά...

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

κι εγώ αυτό...μαζί με το άλλικο του πάθους.

8:08 μ.μ.  
Blogger elenitheof said...

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα. Πολύ μου αρέσει το γαλάζιο της θάλασσας και τ'ουρανού. Με ξεκουράζει.

5:51 μ.μ.  
Blogger ζορρό said...

Κι εμένα θα μου επιτρέψετε να προσθέσω το μπλε του Αιγαίου και το γαλάζιο του πάγου, με τις μέρες που διανύουμε...

9:27 π.μ.  
Blogger anatolh said...

mist
Όλα μέσα από ένα χρώμα πάντοτε θα εκφράζονται. Πορφυρό για την αγάπη; για τη δύση του ηλίου; για το Πάσχα; για το φόρεμα που πάντα λάτρευα:)

6:00 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

elenitheof
Όλοι θα θέλαμε να βρισκόμαστε σε ένα νησί να ξεκουραζόμαστε βλέποντας θάλασσα, ουρανό, και δίπλα απαραιτήτως ένα καδεφάκι!:)
Καλώς όρισες

6:02 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

ζορρό
Υπάρχει κάπου μια παραλία που μπορεί να μην είναι μόνο πλέον το γαλάζιο τησ θάλασσσας και του ουρανού (ξαπλώστρες, κουβαδάκια, κυριούλες), αλλά έχει την ομορφιά των νησιών του Αιγαίου, και τη δροσιά πάγου.
Την ξέρεις;

6:06 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home