ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Μέσα στις λέξεις της καθημερινότητάς μας βρείτε το νόημα της ύπαρξής μας... Κάποιες στιγμές αυτό που φαίνεται, δεν είναι όπως φαίνεται και αυτό που είναι, δεν είναι αληθινό.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007

Τριανταφυλλίζοντας

Με μια διάθεση φιλοσοφική και παιγνιώδη θέτω ένα ερώτημα και ψάχνω απαντήσεις. Ποιο από τα δύο τριαντάφυλλα θα διαλέγατε και γιατί;
Προσωπικά θα διάλεγα το κόκκινο.
Θα μου πείτε γιατί;
Είναι σύμβολο του έρωτα.
Είναι πιο όμορφο.
Είναι πιο εντυπωσιακό.
Να σας απόκαλύψω την αλήθεια;
Είναι αληθινό και με μεθυστικό άρωμα.
Το άλλο;
Απλά αποτέλεσμα της βιομηχανίας!!!


Και ιδού το αληθινό ρόδο χωρίς θολούρες. Δώρο μιας μαθήτριάς μου λίγο πριν τελειώσουμε το σχολείο!















Ρευστοποιώ τις αποδείξεις για να σε βρω.
Ομογενοποιώ τα υλικά και περιμένω.
Διαλογίζομαι στο απρόσμενο θρόισμα του ανέμου.
Ομορφαίνω τα πάντα στο πέρασμά μου...

4 Comments:

Blogger elenitheof said...

Καλησπέρα, Ανατολή. Κι εμένα το κόκκινο τριαντάφυλλο είναι το αγαπημένο μου. Στο κήπο μου έχω πολλά με διάφορες αποχρώσεις του κόκκινου.

6:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το κόκκινο ανατολή μου, με το χρώμα του έρωτα, του πάθους του μυστηρίου, των κρυφών μυστικών, του αναζητώ κι επιδιώκω, της γοητίας, του κόκκινου φιλιού...

2:10 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

elenitheof
Τα κόκκινα τριαντάφυλλα είναι τα αγαπημένα μου. Τα αγαπώ μαζί με όσους μου τα προσφέρουν:)
Καλά να περνάς.

11:34 μ.μ.  
Blogger anatolh said...

mist
Όλοι αυτό επιδιώκουμε.Μόλις το βρούμε ανησυχούμε μη "μαραθεί".Το βρήκαμε όμως,αυτό έχει αξία,αυτό μας μεθά, μασ ταξιδεύει, και αναμοχλεύει την ύπαρξη, το είναι, το νου.
Καλά να είσαι, να ομορφαίνεις με τη γραφή σου τις μέρες.

11:40 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home